واقعا عالی بود
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا زیبا بود،
استفاده از موسیقی های فوق العاده در قسمت های مختلف اجرا بی نظیر بود،
طنز تلخ،
اجرای فوق العاده بازیگران،مخصوصا خود کارگردان،
پیشنهاد می کنم حتما ببینید
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
خوشحالم که عکاسی این کار خوب با من بود.....علی احمدی کارگردانی جوان و با استعداد هست که در اینده درخشش بیشترش رو حتما میبینیم.
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام دوستان
آیا بلیت این کار در گیشه هم به فروش میرسد؟ اگر روز اجرا به گیشه مراجعه بشه میشه خریداری کرد؟
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
عالی بود...
عالی
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
با دیدنش خیلی حالم خوب شد...!
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
Maryam Sohrab درباره نمایش در انتظار گودو در بخش نقد کاربران
واقعا بی نظیر بود دقیقا همون چیزی که دوست داشتم ببینم. خسته نباشید میگم به عواملش.
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
مسعود . درباره نمایش در انتظار گودو در بخش گفت‌وگو
اثر گزارترین تئاتری بود که تا حالا دیدم.بازیها عالیه.حتما قبل و بعد نمایش باید نقد و نماد شناسی کارو خوند.اجرای تئاتری با این مفهوم واقعا شجاعانست.هر تفسیر از گودو کل تعبیر نمایشو عوض میکنه.و شجاعت وظرافت اجرا در اینه که به گفته منتقدین با توجه به ریشه اسمی اونو خدا تصور کنیم .
۱۳ اسفند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای بسیار زیبایی بود، بازیها قابل تحسین و متن بسیار قوی بود. ژانر اثر ابزورد است. متن با طنز تلخی شروع میشود و در پایان با یک حالت تلخ از روابط انسانی به پایان می رسد. پیشنهاد میکنم ببینید.
سامان سهیلی این را خواند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
واقعا برای بعضی از مشکلات راه حل تدریجی وجود نداره و باید آنی تصمیم گرفت...
نمایش پرمحتوایی بود و طراحی صحنش رو خیلی دوست داشتم...
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار تئاتر خوبی بود . با آرزوی سلامتی برای مصطفی عبداللهی عزیز
هومن سیدآبادی این را دوست دارد
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
فروش اینترنتی برای این نمایش فعال نیست !
سامان سهیلی این را خواند
تماشاگران می توانند برای خرید بلیت این دو اثر نمایشی به سامانه فروش بلیت اینترنتی "ایران کنسرت" به آدرس www.iranconcert.com و سامانه فروش بلیت اینترنتی " تیوال" به آدرس www.tiwall.com مراجعه کنند.
۰۲ اسفند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
شیرین درباره نمایش در انتظار گودو در بخش گفت‌وگو
پس چرا خرید از سایت تاتر شهر ممکن نیست؟!
سامان سهیلی این را خواند
با عرض پوزش از شما، به زودی این امکان میسر خواهد شد...
۲۷ بهمن
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
درود به همه ی دوستان
واقعا اجرای زیبایی بود و خیلی دوست داشتم، ژانر اثر کمدی سیاه است و طنزی تلخ و گزنده در عین حال خنده دار و کمیک! پیشنهاد می کنم حتما ببینید:)
سامان سهیلی این را دوست دارد
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
خیلی جذاب بود، واقعا از زحمات همه ی عوامل پشت صحنه ی این تاتر تشکر میکنم.
مجتبی فاضل و مریم جلولی این را دوست دارند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
"بی بی بیدل" بر خلاف آنچه تصور می کردم در فضایی امروزی و مدرن نوشته شده بود. بازی ها طبیعی بود و انتقال داستان بین حال، گذشته و آینده با سرعت و کیفیت بالایی اتفاق می افتاد. از کیفیت صدای بازیگرا هم خیلی لذت بردم. دیدن این تئاتر رو به دوستان توصیه می کنم.
سیما لواسانی این را خواند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
پیشنهلد میکنم ببینین حتماً کار متفاوتیه
سامان سهیلی این را خواند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
من روز جمعه نمایش رو دیدم خیلی عالی بود به خصوص اجرا ها . تنها مشکلی که وجود داشت این بود که با وجود این که تقریبا از 10 روز قبل بلیط رو خریده بودم اما جای خوبی نبود و برای دیدن بازی ها دائم باید تلاش می کردم و روی صندلی جا به جا می شدم امیداورم یه فکری هم برای این مورد بکنید
محمد رضوی این را خواند
شیوا اکبری این را دوست دارد
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
چیزهایی که در آتش از دست می دهیم

شعله های درون ِ یک انسان پریشان حال که زبانه می کشد ، هم نزدیکانش را خاکستر می کند و هم خودش را می سوزاند.
او تاول می زند و گاه این تاول ها سرباز می کنند.
داستان اگرچه حرفِ تازه ای برای گفتن ندارد، ولی بغایت مخاطب را متاثر و با خود همراه می سازد.همذات پنداری با شخصیت
شبنم و شیما و پری ، مرهون ِ اجرای این اثر است.اجرایی قوی که در پس ِ تمام ِ عناصرشاکله آن، یک کارگردانی حساب شده ،
ایستاده است.
هر 4 بازیگر، قوی روی صحنه ظاهر می شوند و خانمها درنزدیک شدن به شخصیت های حکایت ، موفقتر .
طراحی و اجرایِ نور، جذابترین نقطه قوت این نمایش است.با هر برق ِ رعدی، تصویر ِ پشت ِ شیشه نمایان می شود و با قطع ِ آن و
بازگشت به نور ِ عادی صحنه، تصویر محو می گردد.استفاده از نورپردازی ِ فراخور ِ هر شخصیت و موقعیتش ، نکته قابل ِ توجهی
است.برقراری خاموشی مطلق ِ صحنه در لحظاتی از نمایش ، را فقط در "ویتسک" دیده بودم که آن هم به دست ِ رضا بهجت ،
طراح نور همین نمایش، اجرا شده بود. در این اثر، خاموشی، برای ایجادِ حس ِ رُعب و ابهام در تماشاگر، موثر عمل می کند.
نقطه قوت ِ بعدی ، موسیقی و افکتهای صوتی است که در ترسیمِ فضای داستان برای مخاطب ، بطور مثال ، ایجادِ فضای وهم آلود
ذهنِ یک شخصیت که گویی در رویاهایش ، وقایع را مرور می کند، به درستی نقش آفرینی می کند.
در طراحی صحنه و ساخت ِ دکور، ایده استفاده ازشیشه (پنجره) برای نمایش ِ تصاویر دنیای ِ ذهن و درهای متحرک و حرکتِ نرم ِ
آکسسوار ... دیدن ادامه » ، تخت های شیما و شبنم ، را دوست داشتم.
یکی از نکاتی که توجهم را جلب کرد، گریمِ سنگین ِ داریوش موفق بود، بازیگری که از دوران ِ نوجوانی می شناختم ، بازیش را
دوست داشتم و سالهای طولانی ، نقش آفرینیش را ندیده بودم. باور ِ اینکه ، مسعود، همان داریوش موفقی است که می شناسم، حتی
علیرغم ِ صدایش ، برایم سخت شد. ساخت ِ ماسک ، ماهرانه انجام شده بود و گیسوان ِبانوان ، متناسب با نقش.
تیزر ِ این نمایش نیز خوش ساخت است.
آنچه ذهنم را به خود معطوف داشته ، تکرار ِ این پرسش است که براستی ، کسی که در بندِ افکارِ مشوش و رفتارِ بیمارگونه
پدر ، برادرو خواهر، همسر یا فرزندش ، گرفتاراست و ناچار به تمکین ، را رهایی چگونه میسر است؟
عدالت چه پاسخی برای قربانیان این رُخداد دارد؟ چگونه باید پیشگیری کرد؟
سامان سهیلی این را دوست دارد
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
این اثر، بواقع هم حرمت نگه می دارد هم حریم.
نه با ادعاهای روشنفکری و پیچیده به دنبال ِ عرض اندام است نه با لودگی و کلام ِ سخیف سعی درخنداندن مخاطب به قیمت ِ حتک ِ
حرمت او دارد.
نثری فاخر از پیشینیان به یادگارکه به اندازه با چاشنی طنز همراه می شود
نورپردازی پرمعنا
طراحی لباس با ذوق فراخورِ زمان و شخصیتهای داستان
طراحی صدا ، متناسب و ایده حضور رادیو در جای جای روایت ، بجا.
و بازی بی عیب و نقصِ گلاب آدینه و حمید رحیمی چون نگینی گرانبها بر پرده این مقال می درخشد.بازی محمدصدیقی مهر قابل
تقدیر است.
این نمایش ایرانی در همه ابعاد همانست که تئاتر امروز ما به آن نیاز دارد.
برای کارگردان جوان و گروه اجرایی پرمایه این نمیش، آرزوی توفیق روز افزون دارم.
شیوا اکبری ، محمد رضوی و سامان سهیلی این را دوست دارند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
باز و بسته بودن ِ پایان مهم نیست.چگونه بستنش، مهم است.

لوکیشن، همان کافه است و داستان، همان که از قول شخصیتها نقل می گردد ولی این بار چه تصویر جذابی پیش روی مخاطب نقش
می بندد.براستی همان حرفهای همیشگی می تواند به مدد ِ دیالوگ نویسی هوشمندانه نسیم خراشادی زاده و کارگردانی خوب بیتا
خارستانی، دوست داشتنی روایت شود.
جدال نویسنده خوشفکرو تهیه کننده باسمه ای بر سر ِ شخصیت های داستان.
یکی دغدغه حرمت مخاطب را دارد و دیگری، اندیشه جیب خود.
یکی به دنبال ِ بیداری است و دیگری در صددِ دنبال کردن ِ خواب ِ خرگوشی.
و شخصیتها در این میان، سرگردان، یک باربه درخواست ِ تهیه کننده در جلد ِ کلیشه های عامه پسند گذشته فرو می روند و بار ِ
دیگر از دریچه نگاه نویسنده، از پیله خود بیرون می آیندو آرزوی پایان بخشیدن به تکرار ملالت بار روزمرگی را درسر
می پرورانند.
ازهمان آغاز،موسیقی به خوبی فضاسازی می کند و در ادامه ، گفتار ضبط شده گارسون با ترسیم محل رخداد داستان ، آن را
همراهی می کند.اگرچه متاسفانه کیفیت پایین پخش صدای او ، مانع از شنیدن واضح تمام جملات می گردد که به جرات باید گفت تنها
نقص این اجرا محسوب می شود.
بازیهای مسلط و بی کم و کاستِ هر پنج هنرمند خصوصاً رضا عمرانی و مرضیه صدرائی از برجسته ترین امتیازات این اجراست.
پس ... دیدن ادامه » از چند کار ِ نه چندان دلنشین که در ماه جاری به تماشا نشستم، این اجرا، حقیقتاً مرا مشعوف کرد.
برای اعضائ موفق این گروه ، آرزوی پیروزی روزافزون دارم و دیدن این نمایش را به دوستداران این هنر،پیشنهاد می کنم .
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
kheyli namayeshe ghashangi bood , vaghean dasteshon dard nakone :)
سامان سهیلی این را خواند
شیوا اکبری و محمد رضوی این را دوست دارند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزانه بیکران درباره نمایش دوست کافکا در بخش گفت‌وگو
من دیدم خیلی هم دوست داشتم ،عالی بود،به دوستان هم پیشنهاد میکنم
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید.... از تمامی عوامل این نمایش تشکر میکنم. طراحی صحنه ، صدا و موسیقی ، حتی طراحی پوستر ؛ و نورپردازی و خلاقیت کارگردان خیلی خوب بود . فقط ای کاش که روی متن و انتخاب بازیگر خصوصاً نقش پدر بیشتر بیشتر کار میشد ، هرچند که آقای "داریوش موفق" هم خیلی خوب بودن اما صدای یک مرد که دو دختر بزرگ دارد رو نداشتن. در کل لذت بردم و میخام به همه عوامل این کار بگم : خیلی خوب بود ، خسته نباشید.
سامان سهیلی این را خواند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
خسته نباشید.... از تمامی عوامل این نمایش تشکر میکنم. طراحی صحنه ، صدا و موسیقی ، حتی طراحی پوستر ؛ و نورپردازی و خلاقیت کارگردان خیلی خوب بود . فقط ای کاش که روی متن و انتخاب بازیگر خصوصاً نقش پدر بیشتر بیشتر کار میشد ، هرچند که آقای "داریوش موفق" هم خیلی خوب بودن اما صدای یک مرد که دو دختر بزرگ دارد رو نداشتن. در کل لذت بردم و میخام به همه عوامل این کار بگم : خیلی خوب بود ، خسته نباشید.
سامان سهیلی این را خواند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
با سلام
این نمایش علاوه بر صدا گذاری خوب از طراحی صحنه فوق العاده جالب که باعث جذب مخاطب می شد بهره مند بود.پیشنهاد می کنم به خاطر این دو نکته مثبت به تماشای این تاتر برین ,چون سبکش به نظر من به مسخ کافکا بیشتر نزدیکتره و ارائه این نو ع افکارات تو تاتر خیلی مشکله.......
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
اول به همه اعضای این گروه خسته نباشید میگم ، من برای دیدن این تئاتر شوق زیادی داشتم ولی اونطور که انتظار داشتم یک شاهکار ببینم ، لذت نبردم و باید نکته‌ای که به نظرم میرسه و منو اذیت کرد رو بگم.
به نظر من استاد زنجانپور یک کمی ، کم لطفی کردن ، خصوصاً در بخش کارگردانیِ کار و در حد و اندازه‌ی نام بزرگ استاد نبود وخلاقیتی تو کار ندیدم و به دلیل تکرارها ، احساس خستگی کردم و با کار ارتباط برقرار نکردم و همینطور کار با ابزار صحنه غیرواقعی بود و ... ؛ به هرحال تمامی عوامل نمایش زحمت کشیدن همین امر قابل ستایشه و از دکتر دلخواه بابت بازی خوبشون تشکر میکنم.

۲۵ آذر
ویدا شهراب و زهره قلیپور این را پاسخ داده‌اند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظرم این نمایش روند کند و یکنواختی داشت و نتونستم باهاش ارتباطی برقرار کنم.شاید درک من در حد پایینی هست یا نمایش برای تم شخصیت های بسیار آرام کارگردانی شده بود...
ممنون تئاتر شهر :)
سامان سهیلی این را خواند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
ویدا شهراب درباره نمایش دایی وانیا در بخش نقد کاربران
اولین اجرای نمایش و دیدم.صحنه ی اول و بازی آقای دلخواه و خانم فضل اللهی منو مجذوب تئاتر کرد و من با تحسین آقای زنجان پور احساس می کردم دارم یک شاهکار همونطور که از ایشون توقع داشتم می بینم.
اما در ادامه اشتباهات به ظاهر کوچیک و پیش پا افتاده ای که می تونست با دقت بیشتر اصلاح بشه برای من سؤالات زیادی به وجود آورد که این سؤالهای بی جواب که در طول نمایش هم بیشتر می شد و همچنین خستگی چشمهایم از دیدن میزانسن ها و رفت و آمد های تکراری و یکنواخت باعث فاصله افتادن بین من و نمایش شد و من متأسفانه نتونستم تا انتها دنبال کنم و نیم ساعت آخر نمایش از فضای کار جدا شده بودم.
سامان سهیلی این را خواند
محمد رضوی و محمد حمزه‌پور این را دوست دارند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
به خاطر سپردن مو به موی دیالوگهای ترجمه شده در این نمایش با بازیگری یکی گرفته شده . تمام عناصر نمایش به لحاظ اجرایی مرهون متن هستند. عوامل شنیداری بر عوامل دیداری غالب هستند و ترجمه زدگی به شدت خودنمایی می کنه.
محمد حمزه‌پور و ویدا شهراب این را دوست دارند
برای همراهی در دیوار لطفا درآغاز    وارد شوید
صفحه 1 از 525
تبلیغات سایت

تماشاگران فرهیخته تئاتر

سامانه ارسال پیامک مجموعه تئاتر شهر با شماره 30006880 آماده دریافت انتقادات، نظرات و پیشنهادات شماست.


به یاد شهر قصه...
پرمخاطب‌ترین نمایش محیطی ۹۲
خرید بلیت
خرید بلیت